kao Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 når man skal ettermontere en turbo på en bil må man ha en chip som leverer mere bensin eller skal man bare skifte dyser ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Kjem an på kva slags bil det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 golf gti 16v 86 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 kan ikke chipe den pga at du har mekanisk innsprut. Orginal så er vel k-jet god for 170hk. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Øke trykk Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 øke trykk på hva ? hva mener du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 kan man få 170 hk uten turbo eller noe annet ? er det bare å øke bensintrykket , å vordan skal man kunne jøre det da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Får nok ikkje 30hk ved å auke b.trykk nei. Sprutet kan levere til 170hk, da gir luftmengdemåleren seg. Må da bytte sprut eller bruke tilleggsprut for å komme over det. 170hk klarer du med kvasse kammer, porting, planing, greinrør+eksos og sjikkeli justering. dvs masse $$$ for lite hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 er ikke helt inne på dette "sprut" greierne , hva må byttes ? kan man bruke samme luftmengdemåler eller må man ha ny ? er det enkelt å skifte til en annen "sprut" ? er det dyser det er snakk om å byttes eller noe, jeg er ikke helt "trygg" på k-jetronic greierne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 unnskyld at jeg spør så jevla domt vær gang men hva betyr mappe det inn ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Det er mulig å bruke K-Jet innsprutet fra en volvo 240turbo (B21ET). Dette rekker til ca 190hk i en volvo motor, rekker sikkert litt lenger i en mer effektiv motor som 1.8 16V motoren. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by kao når man skal ettermontere en turbo på en bil må man ha en chip som leverer mere bensin eller skal man bare skifte dyser ? Det enkleste på 16v er å få tak i manifold for T3, feks fra Rothe og komplett innsprøytningssystem fra G60. Til denne kombinasjonen er det ganske lett å få tak i chip. Du tar ut dysene fra k-jet og setter inn injectorcups fra G60 VW delenr 037 133 555 A, kjøper spesial fuel rail til 16v, da passer dysene fra 1,8T/G60 rett inn. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.