ViperCalibra Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Blir OMC treff i Bergen den 11-13 oct. Utstilling hos Bergheim autosalg i Åsane kl 10oo-15oo lørdag den 12 oct. Kjøring på Eikås motor senter søndag 13 oct. Evt Spørsmål ring Stian 918 80 546 Siter ///ViperCalibra/// Powerd by: Polly Motorsport 5594 1511 Performance 5598 1710 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Stevnet i dag var bra - bra oppmøte (spesielt kulden tatt i betraktning!) godt organisert og mye action på banen hele dagen. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 En av flere spreke ikke-Opler på banen i dag. Fint at Opelguttene lar alle som vil kjøre. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Skal du lage repotasje på evo fra stevnet? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Ja, jeg har lagt ut 40 bilder nå! Skikkelig fint bygge - bygget fra bunn av med Calibra 2.0 16V turbomotor, Sellholm fjærben, polyforinger og renset interiør. Gikk godt tross bare 0,5kg ladetrykk. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Den blå kadett c gikk jævlig bra hva stod det i den? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Det er en cosworth motor som står i den blå kadetten,også kommer den fra voss,noe mer vet ikke jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Eieren heter Terje Isdal, og det er en Cosse motor med "grønndyseoppsett" i den (rundt 330hk). Skikkelig fin bil med fullt bur, seriøse hjuloppheng og store bremser! Han har tidligere bl.a satt seg i respekt på Street Legal stevner med denne bilen, husker han lå sidelengs ned hele strekket i august 2001 i regneværet men allikevel satte høye sluttfarter. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 2 ord som dekker den bilen KONGE BIL :D :D Jeg angrer på at jeg vraket stv en min Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Nå har jeg fått lagt ut filmer også fra Opeltreffet,gå inn på http://www.essokickers.com/,der ligger de under filmer.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Fine greier :D Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg