Joakim Berntsen Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 God kveld. Trenger sommerfelger nå som sommeren kommer krypende om noen måneder. Fikk noen splitter nye Bridgestonedekk av en kompis grisebillig men mangler felger som passer. Etter nærmere etterforskning har jeg konkludert med at jeg trenger noen 5,5x14 4/100 felger. Det skulle mot all formodning vise seg at det ikke var så lett å skaffe originale felger til en av verdens mest solgte biler, så hvis noen skulle ha noen originale Golf 3 felger liggende må de si ifra. JB Volkswagen Golf '97 Volkswagen Golf '13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 Kjøp heller alufelger enn stålfelger. Sjekk på finn.no ;) Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Berntsen Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 Takk for svar. Har myst endel på alufelger og sjekket finn. Saken er den at jeg bare trenger noe billig og midlertidig til jeg får skrapt sammen spenn til originale BBS RZ. Vil holde GTIen så original som mulig, hehe. JB Volkswagen Golf '97 Volkswagen Golf '13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 Ville forundre meg om det ikke var noen her inne som hadde ett sett med originale VW-felger de ikke trengte mer. Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Berntsen Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Har funnet felger og tråden kan stenges/slettes! JB Volkswagen Golf '97 Volkswagen Golf '13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg