Supramk3 Skrevet Februar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 Noen som kan hjelpe meg? Har skaffet meg ett fjernstyrings sett på ebay, med følgende monteringsannvisning http://tntautotuning.com/pics/keyless/instrutions-octo-org.jpg Vet jeg skal bruke nr4 der, men kan noen som kan fortelle meg på hvilke ledninger jeg skal koble meg inn på under baksete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 Kanskje dette kan hjelpe. Det skjemaet så ganske ukjent ut :-/ http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a6-ur-s4-s6-100-c4-1991-1997/276575-guide-hvordan-montere-fjernstyrt-sentrallas-fra-fk-automotive.html#post2819332 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supramk3 Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 Hmmm ska prøv å se kan man får te.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 Litt hjelp på veien ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steindalen Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Hei Hva på ebay bør eg skrive for å finne fjernstyring til sentrallåsen? Hva betalte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Finn en som ha positiv OG negativ trigger til sentrallåsen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supramk3 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 (endret) Æ søkte på keyless entry audi, så e det bærre å scrolle nedover te man finn en som passe å ser bra ut. Har desverre ikje fått montert min enda, den blei borte i fløttelasse. Men har nættopp funne den igjen, så nu ska den monteres :P Betalt vell ca 250 me frakt, men huska ikje heilt. Endret April 26, 2012 av Supramk3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg