18tom Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Etter et lite opphold i Dyrepark-byen Kristiansand er lille blå tilbake i området der han ble hentet inn....nye felger og litt mods venter forhåpentligvis før bilsesongen tar til. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Grattis med ny bil da :). Håper vi blir kvitt litt deler ut av denne leiligheten så vi får plass til noe annet. Hirr hirr :) Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Originally posted by SeRiaLkiL Grattis med ny bil da :). Håper vi blir kvitt litt deler ut av denne leiligheten så vi får plass til noe annet. Hirr hirr :) Takk:) Men nå er det ikke bare jeg som tar opp plassen her lenger;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 eg o har badlook list fra ingo noak i garasjen nu.. håpe sveise arbeidet blir like bra som på denne... strøken badlook.. så 18tom.. viss du har lyst på en utfordrning så kan eg få panseret ditt så kan du få mitt med list... :D heh.. hadde vært kjekt :cool: har mer enn nok og ta meg te nu ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 STRØKEN!! Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Godt å ha lekekompisen til duploen tilbake i nabolaget. Grattis :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 En ting jeg ville gjort fort som fy,er å få på en takspoiler fra JE-Design.....det gjør liksom hele ræva på Poloen syntes jeg....... Men har du solgt bilen din...den gule altså???? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Gou eg o har badlook list fra ingo noak i garasjen nu.. håpe sveise arbeidet blir like bra som på denne... strøken badlook.. så 18tom.. viss du har lyst på en utfordrning så kan eg få panseret ditt så kan du få mitt med list... :D heh.. hadde vært kjekt :cool: har mer enn nok og ta meg te nu ;) Ser ut som det er gjort et bra stykke håndarbeid med dette panseret ja, så jeg tror nok et eventuelt bytte ville være både økonomisk og materialistisk ulønnsomt for min del ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme STRØKEN!! Grattis! Takk! Men har ikke lagt mine fingre bortpå den enda, så all kreditt er foreløpig til de tidligere eiere :cool: Men skal se om jeg ikke klarer å "rasere" litt etterhvert...hehe Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by LupoB0Y Godt å ha lekekompisen til duploen tilbake i nabolaget. Grattis :D Takk, skal vi leke sammen? :D Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by PoloDude En ting jeg ville gjort fort som fy,er å få på en takspoiler fra JE-Design.....det gjør liksom hele ræva på Poloen syntes jeg....... Men har du solgt bilen din...den gule altså???? Har endel ting liggende, men får se om jeg skal bruke noe av det etterhvert...: Rieger hekkspoiler ;) RS3-frontfanger Catkiller til frontfanger Laser-Optik tåkelykter RS3-bakfanger Rieger kanalskjørt Bonrath frontgrill uten emblem Grillspoiler uten emblem Bonrath monovisker FK automotive speil div. stag Hella hvite LED-baklykter Har også en Rieger infinity leppe med cupvinger tilsalgs. Nei, har ikke solgt den gule enda. Men skal selges i nærmeste framtid. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 du har full inbox Send meg en pm ang. RS3 front, jeg vil ha. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 På tide å sette på sommerhjula snart... Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 få på en "list" oppe på blinklysene foran kanskje? så det ikke blir så stygg overgang til panseret?? Blir morro å se framdriften! grattis med ny bil! :):):):) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Silverboy få på en "list" oppe på blinklysene foran kanskje? så det ikke blir så stygg overgang til panseret?? Blir morro å se framdriften! grattis med ny bil! :):):):) Ja det blir en liten overgang der, får se om jeg gjør noe med det...skaffe en list eller.no Takk takk:):) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg