Mering90 Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Hentet fra DCN.no: Klikk her for å komme til tråden Heisann! På lørdag tok jeg for meg en litt spesiell bil, nemlig en begravelsesbil. Dette var av typen Mercedes-Benz R-klasse 320CDI 4Matic. Jeg avtalte pickup av bilen, og hva som skulle bli gjort. Han sa at bilen måtte få seg en shine, i tillegg til voks slik at bilen var lettere å holde ren. I tillegg til det så fikk jeg vite at bilen var full i sorte prikker i lakken, men dettevar ingen sak for Iron-X. Fikk ikke dokumentert alt under vask, men fremgangsmåten er vel den samme som alle bruker. Produkter: - Prickbort - Surfex HD - Iron-X - MYE SKUM :) Inspeksjon av lakk og produkter? Det er klart korset som hører til bilen også må få en behandling. Jeg maskerte nå deler av bilen, men på grunn av lite tape så måtte jeg flytte litt frem og tilbake. Derfor mangler det maskering på noen deler. Utstyr til korrigering: - DAS 6 m/ Gul og grønn UBER pads - Scholl S17 - Scholl S30 på noen flater - SV Quick Finish Bilens første 50-50 bilde. Ikke dårlig etter første runde. Innvendig: Voks, dekkfornyer og siste finish innvendig: - Swissvax Shield - Swissvax Pneu Korset fikk seg en runde med Swissvax Shield Jeg er desverre sjeldent på Bilforumet, men dersom du lurer på noe så kan du kontakte meg på DCN. Brukernavn: Meringdal og Mering90 @Bimmers. Takk for titten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg