haagen1 Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Ser etter sitrusrens eller en slags avfettingsfjerner for å fjerne klister fra emblemer fra bilen min, og noe klister fra rutene. Kom over denne da jeg tilfeldigvis skal bestille fra xxl siden. http://www.xxl.no/sykkel/deler-vedlikehold/sykkelvedlikehold/teflon-og-avfettingsspray-2pk-1060090 «Citrus avfetting er en svært effektiv spray for avfetting og rensing av sykkelkjede og andre olje/fett tilgrisede sykkeldeler. Sprayen gir en unik mulighet til å nå steder på sykkelen som er vanskelig tilgjengelig. Inneholder naturlige sitronoljer.» Noe som har noe troa at denne kan fungere bra? :) Eller kan kan jeg bruke vanlig ZALO+klut for å fjerne emblem klistre? Eller finnes det andre billige produkter i dagligvarebutikker jeg kan kjøpe? Har ikke så fin bil, så gidder ikke gå til innkjøp av noe dyrt :) ser bare ikke fint ut med de limrestene som er igjen nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Det er vel berre å teste det. Men bur du på ein plass der du ikkje får tak i sitrusrens? So slipper du kjedesmørningen. (viss du ikkje har bruk for den) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Hvor i landet bor du? Om du bor i nærheten av Askim så kan du nok få låne spray boksen min (situsrens) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 De har meget effektiv sitrusrens på Biltema. Funker ikke det kan du bruke rødsprit, men vær da forsiktig så du ikke tar lakken! :) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg