Gå til innhold

Mr_No_Name`s Golf 3 flatblack bastard

Ranger emnet


Mr_No_Name

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel legge inn litt info og bilder om den "nye" tyskerbrakka på gården IGJEN da..Sverger på at jeg aldri skal ha mere golf vær gang jeg har det men dette tror jeg blir min 12 eller noe sånn nå..

 

Bilen er en 1992 mod golf3 td AAZ 1,9 som har rullet 289 000 og ser ut deretter:drunk:

 

Men ALIKEVEL ender den opp her hos meg..uff:winMorro uansett..hehe

 

Så da blir det "prosjekt" igjen da..Sålenge jeg beholder den lengere enn to uker..hihi

Den skal inn på eu først og fremst så bremser og litt småtteri skal byttes fortløpende her..Går den igjennom uten større problemer

så skal det monteres:

 

Frontmontert cooler

justerbart senke sett

Panser bh

Jernkors speil(utvendige chopper speil)

Ny bakre potte(ALLE diesel golfer må ha sidebyside i ræva)

Litt rust har det dukket opp igjen som må slipes og lakkeres..

 

Jeg lakkerte denne bilen i høst med svart matt benga og er fornøyd med det..:deng

 

Her kommer noen bilder av dråget

 

post-35336-13804853815576_thumb.jpg

post-35336-13804853815366_thumb.jpg

post-35336-13804853815409_thumb.jpg

post-35336-13804853815462_thumb.jpg

post-35336-13804853815515_thumb.jpg

Endret av Mr_No_Name

zzZZzzZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg med møøkje bilder så blir det toppers :D

kva felg planer har du? regner med at du ikkje skal ha dei felgene :D

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahha :D det er grome felger det, :D

 

desse er jo mesten like brock b2. og om eg skal vare meget pirkete så synest eg faktisk brock b2 er litt finere. men ikkje noko spesielt :D brock b2 får ein vel til 1800,- pr stykk (???) men rh cup veit eg ikkje kva prisen ligger på nye... :)

 

lykke til fram over ;) er møkje prosjekt tråder ute å går nå, men skal prøve å kikke innom kvar av dei om kvellene :D er laggt til i favoritter så ;)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du pusset helt ned og gjort dette skikkelig? :D skal du få på no ordentlig lakk etterhvert? blir det rat?

 

 

Benga er så ordentlig som det blir på denne bilen..hehe..Hadde den vært i mitt eie når den skulle lakkeres så hadde den nok blitt blå metallic men ettersom jeg bare skulle sprøyte denne og det skulle gjøres med benga så blir den sånn..Er nesten håpløst og pusse det ned igjen og få noe særlig resultat ut av det..Blir nok mere rat en utstillingsbil..hehe

zzZZzzZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har flere uferdige prosjekttråder her inne ifra før jeg så skal ikke utale meg om fremgang her..Men skal se om jeg holder litt lengere på denne golfen enn de andre jeg har hatt..Dette er min første 3dørs faktisk..og jeg er forelsket i de gammle AAZ motorene..Kjørte en tidligere AAZ på fullt trykk i lengere tider uten store problemer..Skal nok få skrudd denne opp på max og ettervært bare ic`n er på plass

zzZZzzZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meiner du kan øke effekten LITT uten å godkjenne det, eller stemmer ikkje dette?

og med intercooler så får du ca. 8% meir hk eller noko. dette er sikkert om du ikkje har ic fra før, men det har kansje du ? nokon verksted er pirkete og andre ikkje, så det letteste trur eg er bare til å ringe å høyre med dei :D

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferske biler av bilen+en som skal på høggern snart

 

[ATTACH]27266[/ATTACH][ATTACH]27267[/ATTACH][ATTACH]27268[/ATTACH][ATTACH]27269[/ATTACH]

 

likte best den nederste eg :D

 

bare fleipa :)

vurdert å sote baklyktene? :)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår