32167 Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 Tenkte å kjøpe en "ny" bil før jeg selger den gamle, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Jeg er på utkikk etter en bil som: * IKKE er en liten damebil * Billig å reparere og kjøpe deler til * Minst mulig problemer for en som ikke har peil på bil * Billigst mulig a til b bil som er eu-godkjent Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ldesign Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 Her får du nok mange svar tenker jeg :) De gangene jeg har vært på jakt etter billig bruksbil så har ford og seat vært veldig greie. Aldri hatt noe tull. Vil du ha japsebil så er vel egentlig hvilken som helst fra 90 tallet helt kurant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 vag Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 Hva er din definisjon på billig? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 opel omega A :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg