Kratoxy Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Hei Jeg har en bil som har matt svart fanger foran og bak, det jeg lurer på er om jeg kan foliere nedre delen av dørene i matt svart? Hvor vanskelig er dette å gjøre selv? Det er lite form på dørene, bare til info. Hvor får jeg kjøpt matt svart folie? Takker for alle svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Heisann. Dette burde ikke være vanskelig, men du er avhengig av ett rent grunnlag og tålmodighet for å slippe unna luftbobler. Hvem som selger folie i ditt område veit jeg lite om, men bilstereobutikker begynner å få dreisen på dette. Veit http://www.bilradiosenteret.no/ har folie, så ring Pål der inne og hør med han ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kratoxy Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 Oisann, har ikke endra bosted enda :O Bor for tiden i Stavanger :P Takker for tipset! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg