Fiskulf Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Hei. jeg har en 1998 mercedes c-180 espirit som ikke vil starte. Når jeg vrir om nøkkelen hører jeg at startmotoren slår inn, men den går ikke rundt. Jeg har satt i ny startmotor siden jeg trodde den gamle var gåen. er det noen her som har peiling på hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Har du sjekket at den får strøm på den tykke ledningen? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiskulf Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Nei, jeg har ikke gjort så mye enda. Tenkte å høre om jeg kunne få noen gode råd her først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Har du testet og er helt sikker på at starter'n slår inn og går rundt? Før du monterte den altså. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiskulf Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 (endret) Vi har testa både den gamle og den nye starteren. Begge fungerte som de skulle under testinga. Men når de er montert på motoren slår den inn, men den går ikke rundt. Endret Februar 9, 2012 av Fiskulf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Da er neste steg og måle strømmen inn til starteren. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiskulf Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Jeg skal gjøre det i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiskulf Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Hei, nå er bilen i gang igjen. Det var en kabelsko som hadde rusta av Når vi sjekka kablene til starteren. Takk for tipsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg