GOLF CL Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 hei jeg har en Golf 3 CL og lurer på hvilken motor olje jeg skal fylle på har tenk og tømme hele motoren for olje og fylle på helt ny men vet ikke hvilken olje jeg skal bruke noen tips om hvilken jeg må ha ??? takker for nyttige svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF CL Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 1995 mod vist det har noen betydning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Du skal ha olje som oppfyller spesifikasjonene i instruksjonsboka. Det gjør nesten alle motoroljer. Bl.a. Biltema har bra og billig syntetisk og halvsyntetisk olje. For lett start i kulda er det fint med syntetisk. Gjerne 5w-40 Om motoren er litt slitt og kanskje bruker litt olje kan du velge 5W-50. Den holder seg litt tykkere når den blir varm. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg