GolfenMin Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Hei. Lurte på om noen har greie på hvordan man fjerner startsperra på golf 3 1.4 GL 95 mod? Har mista orginal nøkkelen, å bilen vil ikke starte med reserve nøkkelen. Dvs den starter og stopper etter 2 sek. Har lest på forumet her at det da er startsperra etter som jeg har forstått. har prøvd å spraye på den kontakten til start sperra med elektro spray, men det funka heller ikke. Kunne derfor tenke meg å koble den bort, er dette mulig? noen som kan fortelle meg hvordan? Hadde blitt sinnsykt glad om noen kunne hjelpe meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Vet ikke om noen som har klart dette på Golf3 og tilsv. med bensinmotor. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfenMin Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Jeg klarte å koble vekk dritten i dag, etter mye fram å til bake:) men var langt ifra så lett som jeg trudde:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Vil gjerne vite hvordan du fikk det til. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddape Skrevet Oktober 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Jeg klarte å koble vekk dritten i dag, etter mye fram å til bake:) men var langt ifra så lett som jeg trudde:p hvordan gjorde du det? hvor lå den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg