Riisern Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Sliter med å få startet et 1998 1,25 16v. Kommer etterhvert når man holder gasspedalen inne og drar på startern. Noen tips om hva jeg kan sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Når den er kald eller varm? Muligens tempføler. Lenge siden den har fått nye plugger? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Starter tyngst når den er kald, og noe lettere når den er varm, men ikke "normal lett". Plugger skal jeg sjekke. Ikke byttet på en stund tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg