w-132 Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Hei, eg har ein Audi a6 2.6 v6 så tok kveld, eg har prøvd å finne ut feilen å kommer ikke fram til noen ting, derfor trenger eg hjelp av dere :) eg har sjekka at Bensinpumpa starter og at det kommer bensin ut fra bensinfiltere, å det er gnist, å at startsperra lampa slår seg jo av, så kan ikke forstå keffor den ikke vil starte, får når eg sjinne høres det ut så ann vill starte men klare det ikke, men når eg tok ut pluggene så såg eg at dei va tørre å med andre ord ann får ikke bensin, å den starter ikke på startgass heler, men har ikke fått sjekka kompen heller då alså. å vann i bensin tviler eg og på det er så lenge pluggene va tørre for det om eg har sjinna i lang tid. å eg har ikke muligheter til å få den til eit verksted så eg får sjekka bilen med Diagnosetest :/ så lure veldig på hva eg ska gjør :( Mvh stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Hallgiver? Audiproblem nr1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w-132 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 okei :) ja va det så eg og tenkte, men hvordan kan eg få sjekka om den funker? den står vell på kammen på disse bilane? :) takk får svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Mener den er bak på toppen på førersiden tror jeg? Litt usikker på hvordan denne sjekkes. Det beste er nok å kjøpe en ny og håpe på at det fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w-132 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Okei takk får svar, då skal eg ut å få tak i ny del imårå :) å håpe den vill starte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg