Volvo/264 Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Hei. Har en volvo 264 1977 mod, som alle gamle biler har den rust, og det er ikke lite heller. GAAAAAAAANSKE så mye, planen min var å fikse det selv, men pgr av studie og at jeg ikke er klar for ett så stort prsjekt lurte jeg på om det er noen i bergensområdet som kan hjelpe meg(gjøre det for meg). Betalt får du;) tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Hvor er det rust? Legg ut bilder så folk kan få se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo/264 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 Ja, kan legge ut noen bilder, men det er VELDIG mye rust(ytterkanal er kappet vekk, og innerkanal må også byttets, og den ene hjulbuen bak innvendig) . Tror ikke det vil være verdt å prøve, men hvis noen mener de er flinke nokk og kan gjøre det for en ok pris så kan vi snakke;) men legger ut noen bilder i løpet av morgendagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo/264 Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Her er noen bilder av det. Tror det blir bytting av karroseri:P men vi prøver og ser om det er noen som tror de kan;) [ATTACH]27556[/ATTACH] [ATTACH]27555[/ATTACH] [ATTACH]27557[/ATTACH] er også en del rust rundt hjulbuen. men kanalene og ruten er verst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg