16vturbo Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 sveiste slike stålstropper en gang, og det var faen meg vanskelig Stålstrips? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Google Bilder-resultat for http://www.hellermanntyton.no/shared/images300/95521.jpg Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Hvor tykke er disse da? 0,8? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 tja, si det... Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Ble det bra da? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Januar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Sånn pakke strips er rimelig tynt.... Få sveisa på benzen din! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Sånn pakke strips er rimelig tynt.... Få sveisa på benzen din! Disse er rimelig tynne ja! langt under 0,8 :P Buntebånd, 10 stk. - Biltema Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 gaaah! klarte ikke å dy meg.. 0,9 bar nå! Går mye bedre og slurer clutch enda mer! :P Bytte den clutchen snart tror jeg :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 Ble det bra da? husker ikke helt, mener vi ikke fant helt rett temp, så vi brant bare gjennom Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 Du må sveise, ikke brenne hull vet du :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Januar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 Sa han som hjelp deg med MS'en at du kunne fikkle og leke deg med turbotrykket, slik som du finner det for morro?? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 Sa han som hjelp deg med MS'en at du kunne fikkle og leke deg med turbotrykket, slik som du finner det for morro?? Skal sta å hente meg en motor til nå etterpå! Bytte over neste helg tror jeg :) Denne skal jeg C20let(calibraturbo) råder, stempel og toppakning i! Den motoren jeg har i når bruker alt for mye vann og tikker! :D Men fungerer gjør den ;D Skal ikke se bort i fra at denne motoren dør neste helg, for da er det autoslalom! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 (endret) Du dæven karma is a bitch! Mobba en kar på Esso'en tidligere i dag for å ha prestert å gnikke døra si inni en murvegg i ett parkeringshus.. Joda, det skulle jeg ikke gjort! Var en liten tur på jobb (jobber innen bilutleie), som ikke ble en liten tur, fly var forsinket og alt tok bare å evig lang tid.. Når jeg sitter på kontoret å venter på at flyet skal lande så får jeg en telefon fra en kar som har rygga på døra mi og trykt den godt inn! Han var iallefall snill som sa fra :D Er ikke lenge siden noen rygget inn i mamma sin bil menst jeg var en snartur inne på en kiosk, han stakk bare av. Dama satt i bilen å så det hele ... Men her er iallefall bilde! Fikk lånt en søt liten henger for å hente motor i kveld, gikk bra det :) Endret Januar 28, 2013 av 16vturbo Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Januar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Fram me slegga ;-) hehe Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Januar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Synd det med døra.. Var en jævel som laget den fine bulken i bakdøra på XL7'en vår.. Han stakk jo bare av, så klart :) Hva for en motor har du hentet deg nå? Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg