Deltaone Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Uff, naa foeler jeg at vi sklir ut litt her igjen... Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Uff, naa foeler jeg at vi sklir ut litt her igjen... Det er ikke til å unngå... Får lage en god update imorra :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Måtte lage meg en catchtank fordi en imsdalflaske ikke duger i lengden ;p Laget i rustfritt. Hadde ikke noe rustfri slangetilkobling liggende, så det måtte dreies. Sveiset det hele ihopas, var så dum jeg begynte å sanblåse den når jeg var ferdig.. Så finishen er sandblåst med klarlakk.. Den øverste nippelen er noe messinggreier, den har jeg ikke laget ;) Filter blir på den største. Om den fyller seg for fort opp så får jeg heller lage til drenering ned i bunnpannen igjen. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2012 Fikk Megasquirt i går å fikk loddet ledninger på DB37 pluggen.. :P Gikk fint med biltema loddebolt :_D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2012 Og vi holder på enda! ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 15, 2012 Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 fått nytt lokale? :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 fått nytt lokale? :D Hadde det bare vært så greit.. :s Vi fikk låne ett par dager. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 Fikk kontakt med MS'en endelig! Har sittet i to dager med feilsøking.. feilen var billig kinakabel... Tusen takk til RamstadTech fra OMC som hadde en liggende! ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Da er det søren meg gnist i pluggene også! ;) Deilig å endelig se lyset i enden av tunnellen ;d Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Går å venter på nytt ledningsnett fra protoparts i Finland så jeg får ikke gjort no særlig... Men dette kunne vært noe, ikke at jeg gidder da. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole.mann09 Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 sånn som det, så såg fronten ganske bra ut!, har fulgt med her inne siden du fikk bilen, skal si du gjør en syk god jobb med den =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Hva skjedde med det gamle ledningsnettet? Tok fyr? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 sånn som det, så såg fronten ganske bra ut!, har fulgt med her inne siden du fikk bilen, skal si du gjør en syk god jobb med den =) jaja vet :D skulle fått laga til ei lippe som ikke er så rund som den der, er til omega B, men i samme stilen. Bra du følger med! :D Det er alltid gøy å høre slikt :D Hva skjedde med det gamle ledningsnettet? Tok fyr? :p håhå, ikke som jeg vet om :) Stoler ikke på det, når ett ferdig koster 1000kr med frakt og sensorer til Megasquirt så kjøper jeg heller det i stedet for det opplegget vi lagde.. :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Aha, skjønner :) planer om å benke den når du er ferdig med den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Aha, skjønner :) planer om å benke den når du er ferdig med den ? Når pungen blir tung nok ;p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg