RsTurbo94 Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Du beholder vell kanten blank? Hvitt senter bare:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Ta rusta nå. Det blir gjort når jeg skal lakke opp igjen nedre del. Altså under listene :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Du beholder vell kanten blank? Hvitt senter bare:) Hele felgen blir nok hvit, polerer fort opp igjen kantene om jeg må det :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Begynte på andre siden i dag.. ble litt forskjell :P Og slik skal det bli på denne siden også :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Gjorde seg skikkelig med rubbing&polering:p Well doone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Jo takk :) Men er en del igjen før jeg blir ferdig, tar ekstremt lang tid å få det skikkelig.. så det blir panel for panel. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 (endret) Bakluka stod for tur i dag. Se forskjellen!! Plukket av spoiler for å kunne ta skikkelig på toppen der. Fikk rubbet, lakkrenset, polert og vokset til litt nedom kanten der før regnet kom.. Ser ut til at det kan bli bra igjen. Jeg hadde igrunn lite håp med tanke på hvor matt fargen var blitt. Men ja, spoileren må nok på igjen, føler det ser mye bedre ut! :D Endret Juni 17, 2012 av 16vturbo Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Fikk lånt meg garasje av den snille naboen min! ;) Så da ble jeg ferdig å polere :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 En bil som er totalt oksidert, og spes roed bil blir fort matt igjen. Finn deg en feit polish og gaa over jevnlig. Hadde du brukt samme ant timer paa aa ta rust, saa hadde bilen vaert rustfri naa! Naar skal du ta det viktigste; rusta? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 En bil som er totalt oksidert, og spes roed bil blir fort matt igjen. Finn deg en feit polish og gaa over jevnlig. Hadde du brukt samme ant timer paa aa ta rust, saa hadde bilen vaert rustfri naa! Naar skal du ta det viktigste; rusta? Kommer til å gå over den jevnlig :) Skal også levere bilen til en lokal detailer en dag, skal sveise inn en hjulbue til han som betaling :) Rusta blir tatt så fort jeg gidde å låne med meg ett mig apparat hjem fra jobb, eller når jeg gidder å sveise karosseri med tig (det går ekstremt sakte med tig..) Og lakk på skaffes, jeg orker ikke å ha gråe flekker over hele bilen :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Ser bra ut dette :) Planer om å gjøre hjulbuen bak rund? Kunne blitt bra :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Ser bra ut dette :) Planer om å gjøre hjulbuen bak rund? Kunne blitt bra :) Jo takk. De blir runde den gangen de ruster opp :) Skal ha den i maange år ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 At det er Opel som er bil må læres tidlig. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 Da er Omegaen satt til ''tyrkialagring'' så vi snakkes om en god uke ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg