16vturbo Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Bare pappabiler jo! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 I Norge blir dem sikkert kalt det, men jeg kunne gjerne ha tenkt meg R8, Ferrari, Porche eller en annen tøff bil. Og jeg må tjene pengene mine selv til noe slikt! Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Samme greierne i Berlin, men der er nyere Porscher like vanlige som Passater her til lands :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 (endret) Nå må vi jo ikke også glemme lammebiffen da som ble påpekt noen sider tilbake, selv om dette også ikke er den beste plassen å ha fingrene.Men i Paris derimot! Fy f**n å mye fine damer det er her nede! Må ha nakkekrage når jeg kommer hjem igjen jeg altså, etter alle damene og bilene jeg har snudd meg etter. Porche av nyere type er ikke uvanlig å se. Ser en ny porche i gjennomsnitt hvert 15. minutt, i tillegg til Audi R8, Lamborghini og Ferrari. Mye pent å se på her altså! Spesielt damene i handelsgata hvor man finner Dior, Vouis Vuitton, Armani og andre kjente merker. Der er det utrolig mye pene damer med altfor mye penger! ...gubben har alt for mye penger mener du... Jeg har sett 20-30 nye typen MB S klasse, 6 Mazeratier, 4 Daimlere og en EVOX paa ca. 2timer idag.. Porsche reagerer jeg ikke paa lengere. Kun hvis det er en russisk ombygd Cayenne 'Magnum.' Den maa du se, for du hoerer den foer du ser den. De er raae. Endret Mai 30, 2012 av Deltaone Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 lammebiff, haha Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Ble en liten økt i dag, når vi var ute å testet bilen for ett par dager siden så mistet vi ladetrykket med en gang det kom. Det viste seg å være innsugsslangen på turboen som sugde seg sammen så bilen ikke fikk luft. :p Flyttet filteret og luftmengdemåleren å satt de rett inntil turbo med en silikonslange imellom. Så da måtte det prøves igjen.. baaaaaaaaaaaaaoooooowoOOOOOOOOOOTSJ!!! Fy fader så det gikk! :D Skal ut med bilen en tur i kveld igjen å prøve, mulig det blir en film :D Tenkte å sette inn enda en kjølevifte, denne blir forran radiatoren. Siden radiatoren min er så liten så kan kjøling være greit ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Nå liker ikke clutchen seg lenger. Slurer.... den likte vist ikke rundinger i andre.. :p Film kommer, må bare få den først ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Jeg får inntrykk av at det er noe som går galt hver eneste gang du er ute og kjører? :D haha Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Er da alltids litt sann ;) Men denne gangen var det ikke motoren som det gikk galt med ;) å godt er det :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Film !! :D Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Var en kompis som filmet å han reiste på sjøen i natt :P skal få han til å sende ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Har enda ikke fått tilsendt videoen fra han kompisen... Men har en liten trøst :P http://www.youtube.com/watch?v=mFt6xoMvuTA&feature=youtu.be Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Juni 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Ser ut til at den går godt nå:) Men er det du som kjører og filmer? Få co-piloten din til å filme;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 er jeg som sitter på, og broren min som kjører.. :p Han ville prøve bilen så da slengte jeg meg med for å filme litt :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Ser når at youtube har prøvd å redigere bort ristingen... Skal uploade den på nytt slik den egentlig er jeg :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg