16vturbo Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Blir ikke grønn! :P Orker ikke det :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 (endret) Blir ikke grønn! :P Orker ikke det :P men rosa blokk orker du :uhhmmwhat?: men seriøst syntes du skal lakkere om igjen,detta blir litt for "jall" og fjåsete,kan jo like greit rulle male bilen med rosa flekker.. :) Endret April 14, 2012 av yosi4 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Jaja... Måtte vel prøves det åg :drunk: Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 men rosa blokk orker du :uhhmmwhat?:men seriøst syntes du skal lakkere om igjen,detta blir litt for "jall" og fjåsete,kan jo like greit rulle male bilen med rosa flekker.. :) Jepp... ikkje si at det komme til å bli helt jall før jeg er ferdig da :-) men det med fjåsete var igrunn meningen jeg skulle være også. om bilen skal "males" noen gan så blir den skikkelig lakkert. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Jepp... ikkje si at det komme til å bli helt jall før jeg er ferdig da :-) men det med fjåsete var igrunn meningen jeg skulle være også. om bilen skal "males" noen gan så blir den skikkelig lakkert. jalla og jalla , vil heller si femi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 jalla og jalla , vil heller si femi :D Gjemmer meg godt bak at jeg har dame ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Gjemmer meg godt bak at jeg har dame ;) MacGyver93 er ikke ei dame alså , men mal noen svarte flekker på den , så ser den hverfall 20% mindre feminin ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 ska du ikke ta å sette luftmengdemålern på rett plass? Montert IC og skrudd skikkelig sammen slangene nå :) (vet ICen henger sjeft, det er fordi jeg ikke har laget feste til den enda :) Film strax! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Den kan fint stå der den gjør også, men den skal flyttes på sugesia. hadde ikke rør til annet der.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Jesus! <object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=8JkZn5zSHDc?version=3&feature=player_detailpage"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=8JkZn5zSHDc?version=3&feature=player_detailpage" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="360"></object> Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 trur mer de e han :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Dere er bare misunnelig på den fete blokka mi :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 trur mer de e han :D Hva sa du, sa du grønn? xD Episk når han sier det! :L Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 MacGyver93 er ikke ei dame alså ehm hva vet du om det "alså"? : ) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Omega_MV6 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 å fy fa** Ka e det du har gjort? Trodde eg sku dåne når så blokka... Siter Opel Omega MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg