16vturbo Skrevet April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 Har brukt dagen i dag på å tilpasse ny radiator, en som er tykkere å breiere, men litt lavere så det blir bedre plass til trykkrør :) Tok vekk batterikassen også så det blir mere plass nedi der. Skal ha batteriet bak. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 Skal se om jeg får bestilt meg ett slikt rør kit også :) bestilte nettopp en 2'' - 2.5'' elbow i silikon.. ebay er artig.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 ebay er artig.. Ebay er farlig! Blir fort dyrt når man sitter der inne og glor. Altfor mye snacks man kunne tenkt seg og synes er billig. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Spesielt de med gratis frakt! bare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Lager meg en kul dings på skolen nå som jeg skal bruke når jeg flytte batteriet bak :) Så jeg slipper å tvinne og teipe :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Ei batterikasse av noe slag da altså? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Neinei :-) ett koblingspunkt i messing inni plast, kort fortalt :-D blir ferdig imorgen tenker jeg :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Julaften? fikk lamelldiffen min i dag :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Snasen den der :cool: Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Hva er en lammediff? Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Hva er en lammediff? hehe, lammediff faktisk... Ja si det! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Ikke hat han, lett å blande lammelldiff og lammelår :p Slående likhet faktisk Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740stian Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Hva er en lammediff? lammediff ja.... en lammeldiff er på en måte ei sperre, bremser ned det andre hjulet visst et av hjulene begynner og spinne slik at hjula spinner likt, og børninga blir 1000 ganger artigere! Siter volvo 740 b230f med fk oppsett og 3" eksos + viking ecotrim chipmercedes 300e-24v volvo 240 gle 83 delebil(vraket) opel omega b 95 mod mccormick d324 traktor derbi senda xrace 2005 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Snasen den der :cool: Ganske skjelden sak om jeg får si det selv :) Iallefall i norge til 2.0 A Omega :P Hva er en lammediff? Er du lam i hodet? :) hehe, lammediff faktisk... Ja si det! Ikke hat han, lett å blande lammelldiff og lammelår :p Slående likhet faktisk hahahhaa! lammediff ja.... en lammeldiff er på en måte ei sperre, bremser ned det andre hjulet visst et av hjulene begynner og spinne slik at hjula spinner likt, og børninga blir 1000 ganger artigere! Er ikke bare burninga på asfalt som blir gøyere, du vet også veldig godt når bilen slipper! Gidder ikke å komme sidelengs i 100 på glatta så tar ytterhjulet tak og turen ender rett i grøfta! :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 (endret) Montert radiator fra sierra i dag, den er sikkert dobbelt så tykk som den originale som stod på Den er litt mindre så det er mye bedre å få plass til trykkrør. Festa den ganske enkelt i hullene på bunnen og sveiste på ett par firkantrørbiter med ei gjengestang sveist fast i toppen Festa på ei kjølevifte fra omega B også, så nå blir forhåpentligvis ikke kjøling ett problem. Skal bygge om til ekspansjonstank. Intercoolern er stripsa på plass for å se hvordan det blir. Skal få lakkert motorrommet når jeg bytter motor! Har en oljekjøler som skal på plass frammi der også :) Endret April 10, 2012 av 16vturbo Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg