16vturbo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Den originale du tenker på? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celliz Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 den du bytta til, som du mente at ikke passa til resten :) Siter - Golf 4 Prosjekt http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/287996-celliz-langtidsprosjekt-golf-4-fsi-2000-mod.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 åjaa, er ikke fargen som er problemet, det er passformen mot dashen jeg tenker på :) Jeg er villig til å ofre mye for midtarmlene (den som jeg byttet til har det) jeg vet bare ikke om jeg vil ofre at det blir så stygt frammi der... Vi får se når jeg setter inn det andre setet, om jeg beholder midtkonsollen eller bytter til original. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Fikk plana den ene flensen i dag... gud så treigt alt går på skolen! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Får lage en over gang mellom dash og midtkonsoll. Er jo ikke store greie det står i:) Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ja det er det å få det til å se noenlunde bra ut etterpå også da... Er ikke store greierne nei. Få se når jeg får satt i det andre setet nå snart så skal jeg se litt på det :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Nå er jeg ferdig med interiøret. Er passe fornøyd me de seta der! ;) Dumt det i fremkant av midtkonsollen.. menmen Ofra den fine originale klokka for en slik måler :) Vanntemp og volt. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Steike, detta interiøret passa bra i denna bilen! :D Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ikke sant? Bare så sugent at midtkonsollen ikke passer med dashen!!! :'( Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ikke sant? Bare så sugent at midtkonsollen ikke passer med dashen!!! :'( Ja, skikkelig dumt :/ Er det mye tilpassninger som skal til eller;) Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Som du ser så må jeg få bygd opp på en eller annen måte, med enten plast eller ''skinn'' stoff. har ikke modifisert noe som helst for å få den montert slik da :) Ser det forresten ikke så godt nå når jeg har montert det andre setet. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ah, skjønner ;) Hadde kanskje ikke vert så dumt det å trekke noe skai, eller skinn fra dashen og til konsollen? ;) Var ganske bolt on resten da :D Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Var noe i den dur jeg tenkte :) Bolt on ja ;) måtte bare flytte over ett feste fra Omega B, men det var skrudd så det gikk fint :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ikke sant? Bare så sugent at midtkonsollen ikke passer med dashen!!! :'( Dra paa byggvaren og finn deg en tynn finerplate, den tynneste er vel ca.4 mm. Kutt ut den hoeyden og lengden du trenger for aa dekke aapningen mellom dasj og konsoll. Legg finerplata i vann over natta. Ta den med i bilen sammen med noen smaa tvinger, og fest den i dasjen. La den staa til dagen etter. Den vil ikke forme seg ett 100 prosent, bare nesten. Deretter gjoer du ett av 2: Enten dekker du plata med skai, og fester den med montasjelim i dasjen med tvinger. Eller du forborrer plata, og lager nedsynk for nedsynk skruer. Deretter skrur du plata fast i dasjen, og limer skaien paa plata til slutt. Jeg tror alt 2 er enklest og mest holdbart. Hva var det du sa tidligere? -Lett som fot i mose?? Eller du gjoer som Jesse med RS4 kloningen.. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celliz Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Fineerplate??? legg over tykt lag med plast (litt tykkere en plast folie), klin på glassfiber biter og dynk det i polyester. klem godt rundt overalt så det får en riktig form. vent til det tørker så tar du rett og slett hele plasten av så "formen" du nettopp lagde følger med. puss ned evt pynt med mer glassfiber, puss ned, sparkle litt med fin sparkel, prime, se etter skavanker, fiks, prime, lakker :D alt dette får du på biltema til ca 400 spenn. da har du også mye glassfiber til overs. Siter - Golf 4 Prosjekt http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/287996-celliz-langtidsprosjekt-golf-4-fsi-2000-mod.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg