16vturbo Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Video av havariet på kassa. For spesielt interesserte ;D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skorp Skrevet Mars 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2013 (endret) Skjeldent jeg ser deg ute å kjører på kveldene? :p Treffer på deg omtrent hver dag på vei til skolen ;) Omtrentlig strekken mellom der forbikjøringsfeltet starter og til rundkjøringen på lerstad treffer jeg deg ;) Og hva f*** har du funnet på med eksosen for å få en slik knute? Endret Mars 25, 2013 av Skorp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Skjeldent jeg ser deg ute å kjører på kveldene? :pTreffer på deg omtrent hver dag på vei til skolen ;) Omtrentlig strekken mellom der forbikjøringsfeltet starter og til rundkjøringen på lerstad treffer jeg deg ;) Og hva f*** har du funnet på med eksosen for å få en slik knute? Må hilse da vettø! Smile pent! :D Men jeg er ikke ofte ute på kveldene faktisk! :o Er del del på jobb og ute med dama. Mest i helgene jeg er ute. Er du på valderøya å råner da? :p Men den eksosen er jeg direkte flau over, har ikke en eneste flens på eksosen så en gang jeg byttet motor så kappet jeg bare eksosen der og sveiste den igjen etterpå, men siden jeg var tom for gass på TIGen så ble det noen gamle, sure elektroder.. Fikk jo det sammen, bare at når jeg brann hull ett par plasser og sveiste de igjen så fylte jeg de med slagg, som resulterte i hull etter veldig kort tid. Har vel sveist der sikkert 15 ganger! Men nå er det flexiskøyt så jeg enkelt kan huke av downpipen når jeg bytter motor, hehe :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Om du har flere kasser liggende så er det bare å sende hit altså! x) har ikke første gir nå mer etter litt leking på asfalten.. Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Det blir ikke flere av de! Hehe :-) Få tak i ei r25-28 fra omega b å bytt clutchus på den :-) litt sterkere enn originale :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Mars 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Det blir ikke flere av de! Hehe :-) Få tak i ei r25-28 fra omega b å bytt clutchus på den :-) litt sterkere enn originale :-) Har jo omega b delebil ståanes, men så klart er det girkassa som er gåen.. MEN passer servoen i fra omeba b på omega a? Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Hehe :-) Snekka og rør passer rett over :-) men du må få deg pumpe og brakett fra omega A :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Mars 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Hehe :-) Snekka og rør passer rett over :-) men du må få deg pumpe og brakett fra omega A :-) den er grei! skal utnytte knall være i trøndelagen å demontere snekka på den jeg her da! :) Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Det er bra :-D utnytter knallværet selv med motorbytte! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Har fått laga meg motorfeste av hockeypucker nå :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Motorfesta er bare å kaste ihvertfall! Nydelig under pådrag men det er virkelig ikke brukendes på en bil jeg kjører 10 mil hver eneste dag med :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Skal pusse opp igjen sommerfelgene mine, har egentlig kjøpt inn hvit lakk men grunningen var jo awesome! Skal jeg ha felgene slik eller lakke de hvite? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Løste forresten motorfesteproblemet enkelt! Volvo 240 fester fra biltema og en hockeypuck imellom som shims :) Ble litt stivere enn originalt :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Svart var lekkert ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg