16vturbo Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 åhh så deilig! Vinter og turbomega :D Døra er bulket fordi jeg ble pårygget for en stund siden. Elsker snø! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Så kul video a! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Så kul video a! Har redigert den heeelt selv! :D Men bilde ble drittøft! :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Har redigert den heeelt selv! :D Men bilde ble drittøft! :P Kul avslutning når du sklir sidelengs og stopper opp, for deretter å få snøføyka noen sekunder etter.. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Ble jo genialt det. Men var ikke genialt å snurre der, smaaaaal veg og sinter... ble vel en 70punktsvending :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Mars 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 Det hva fin vinterstemning over bilde der gitt! savne sperre på omega'n min kjenner jeg! :) Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 Diffbrems er ett must! Hadde ikke jeg kommet over denne diffen så hadde jeg nok sveisa, for enhjulstrekk er bare tull :p Snøen er borte nåå :( Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Janei, endelig gikk girkassa :-) har vel 300 stk liggende så da blir det bytte imorgen :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Diffbrems er ett must! Hadde ikke jeg kommet over denne diffen så hadde jeg nok sveisa, for enhjulstrekk er bare tull :p Snøen er borte nåå :( hadd sperre, men den diffen hadd en rar lyd så den kvelda ganske fort.. treng vell ikke snø for å lek litt no vell? Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Åja :-) Trenger ikke snø nei, kommer i tredje på tørra :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Kaste inn en r25-28 kasse fra omega b holder jo bra med de med effekten du har i den kan jeg tenke meg, men er kansje litt mye jobb til og få det til å fungere. Sveise om clutsj hus osv. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Holder litt bedre, men momentet dreper de også... den passer på motoren men siden den har hyd. Utløserlager så må clutchus byttes, det er bare å skru over. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Åja :-)Trenger ikke snø nei, kommer i tredje på tørra :-) Det går det ant å like! :) bruke du LET stemplan i ecotec blokka? :) Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Det går det ant å like! :) bruke du LET stemplan i ecotec blokka? :) hoho! Den går enda bedre nå :D Stilte ned trykket fra 0,8 til 0,7 og den går fortsatt bedre :D Let rådene ble ødelagte når jeg fikk rådebank, så de bruker jeg ikke :p er helt originale ecotecstempel :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 (endret) Begynte dagen i dag med å hente girkasse og kjøre en tur til jobben for å vaske den :) For at skummet skal virke må det stå litt, så jeg tok likegodt bilder av fronten i mellomtia (ikke at det tar så lang tid da men) siden jeg fikk ny for ett par dager siden. Helt vanlig A1 front med grøftelys og uten hull til lykteviskere :D Fikk jekka opp bilen - plukka ned - monterte igjen. Sneik meg med på dette bildet men.. :p Men det kuleste i dag! Eksosen min var bare en hel restriksjon! Her er grunnen. går fra 3'' til 2'' og en feit stygg sveis så det blir sikkert 1,5'' enkelte steder!! Dette er rett etter downpipe. Så jeg laget ny ett par meter, så nå går eksosen fra 3'' downpipe og 2,5'' resten. Flexirør er noe drit å sveise, men det går :) Så etter denne eksosmodden ble alt mye bedre! Bilen går godt helt til 7000! :D Endret Mars 24, 2013 av 16vturbo Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg