16vturbo Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2014 Dette blir digg! Om nøyaktig 24timer er det eukontroll! ford87 reagerte på dette 1 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2014 Rakk det! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2014 Glemte selvsagt speedometerwiren ;) bare en liten kveld til så blir den godkjent og kan senkest laaaaaaangt ned mot bakken igjen :D Nattpatruljen som sa at denne aldri kom igjennom flere eu kontroller! Pøh! Der fikk de seg en rett i fleisen :D opel astra reagerte på dette 1 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2014 Må si billen din har vorte fin den fin farge ogbra jobba :) Så fikk du heller ikke store feilen på eu heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2014 Omega euok! :) nå er det bare å herje sundt igjen :D ford87 reagerte på dette 1 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2014 Fikk kasta sammen bilen og den ble Eu. ok. Så da la vi likegodt ut på en langtur til mo i rana (fra Ålesund) 2. Juledag. Noe som gikk veldig fint :) Har stått i 3!! Motorer nå siden den ble eu godkjent xD nr1 Var for slapp med turboinnmat uten turbo, nr2 Som skulle vær bra, men fikk ikke lufta kjølesystemet skikkelig og det viste seg at toppakning var gåen. Og jeg hadde ikke pakning på lager 1. Juledag og jeg skulle på tur 2. Juledag, så jeg kjøpte en motor til, nr3. Og denne bytta jeg og en kompis natt til 2. Juledag og var ferdig klokka 0800.. dama kjørte den første tiden men å låne vekk omega til ho på vinterveier var håpløst, så jeg tok over ;) Alt i alt, mye stress men det betalte seg heldigvis :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Da blir det å hente nytt datasprut på tirsdag! Resten er hemmelig! ford87 reagerte på dette 1 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennm95 Skrevet Januar 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2015 Lenge til nye oppdateringer her kevin? :D Spent på ditta prosjekte ditt som aldri dør samme faen kor masse juling den får :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Kjørte autoslalom med kadetten på søndag som var. Subaru wrx, bmw og porsche måtte se seg parkert av mine 55 hk :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_nor Skrevet Mars 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Er ikkje hestane so teller ;) korleis du bruka dei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2015 Va på slalom med kadetten igjen, denne gangen hadde jeg investert i slicksdekk! Nå haler jeg bare mere og mere inn på han som alltid vinner (trimma mini med slicks) Kjøpte ett sett med 8x13 allycat felger for litt siden også, skal pusse de opp og bruke den til daglig. Neste prosjekt nå blir motorttrimming. ford87 reagerte på dette 1 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Juni 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2015 Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2015 Ei jente fikk sitte på en tur rundt NAF bana i Ålesund med Omegan i vinter, dårlig film men stemninga er god! :D https://youtu.be/Ol4VE1b4YHc Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2015 Her er forresten ett bilde av Omega i tjeneste for ett par uker siden :P Lever i sitt beste velgående enda :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2015 Leverte inn skilte til omegan for noen mnd siden, men abstinensene til å kjøre den kommer sakte men sikkert tilbake når vinteren nermer seg. Holder nå på å gjøre den klar til vinteren å skal hente ut igjen skilta veldig snart Følg meg på instagram ''Monstergarasj'' - der blir det oppdatert mest. ford87 reagerte på dette 1 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg