16vturbo Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 Nå når jeg kjørte hjem fra dama (med de samme dekka) så kom der en piskelyd fra bakdekka etter en liten stund! Jeg ble skikkelig redd å stoppet bilen 1 mil hjemmefra og gikk hjem. Var ikke tull dette her heller nei! :P Bytta dyser i kveld og mappet. Nå går den godt til sperra på 7k! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Var ikke tull dette her heller nei! :P Pyse! For ca 15 aa siden kjoerte vi tre stykker i en BMW M3 ned til Tyskland. Midtveis i Tyskland kom denne piskelyden ifra hjulbuene, saa da kjoerte eieren av bilen inn til en bensinstasjon, tok frem avbiteren og klippet dekkene reine for korde. Satte seg inn i passasjersete, og bad meg om aa kjoere. Kom med foelgenede kommentar: Naa er det ikke lov aa kjoere i mer en 200 km/t :cruising: .... men vi kjoerte inn til foerste by og handlet nye dekk. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Pyse!For ca 15 aa siden kjoerte vi tre stykker i en BMW M3 ned til Tyskland. Midtveis i Tyskland kom denne piskelyden ifra hjulbuene, saa da kjoerte eieren av bilen inn til en bensinstasjon, tok frem avbiteren og klippet dekkene reine for korde. Satte seg inn i passasjersete, og bad meg om aa kjoere. Kom med foelgenede kommentar: Naa er det ikke lov aa kjoere i mer en 200 km/t :cruising: .... men vi kjoerte inn til foerste by og handlet nye dekk. 15 år siden! Hvor gammel er du? hehehehe Klart jeg ikke stoppet! :P Trenger ikke avbitertang heller, er jo bare å spinne litt ekstra :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Forventer en skikkeli film av den nå da! ;) må jo ha inspirasjon til å begynne med min egen :) gidder du å ta noen bilder av motorromme sånn som det er nå? :) med servoen og det hele? Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Muuuulig jeg kan ordne en film ja :-D Hvorfor vil du ha bilder av servoen da? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Muuuulig jeg kan ordne en film ja :-D Hvorfor vil du ha bilder av servoen da? Hver sine gleder å lyster ;) hehe Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Muuuulig jeg kan ordne en film ja :-D Hvorfor vil du ha bilder av servoen da? En servofil faen her inne? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Hahahahah!!!! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 En servofil faen her inne? YES! elske lyden av en godt brukt servo me lite olje på om morran! tenkt mer på å se hvordan den er montert, siden min åsså skal få! har dessverre ikke servo Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 YES! elske lyden av en godt brukt servo me lite olje på om morran! tenkt mer på å se hvordan den er montert, siden min åsså skal få! har dessverre ikke servo Den er jo montert på samme måte som Originalt :D Den ligger under turboen så det er ikke lett å få tak i bilder da :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Januar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2013 Den er jo montert på samme måte som Originalt :D Den ligger under turboen så det er ikke lett å få tak i bilder da :P kan lur titte på nabon sin da! :D tenkt bare å sjekke korr slangene ligger og hvilken str det er på dem :) men venter fortsatt på film her! :) Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2013 Har du delene? Kjøp komplett med slanger! Å lage selv blir bare tull :-P film kommer... Endag... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 Må bare si en ting. Vi har mye å glede oss til i fremtiden! Skal ikke røpe noe som helst enda, for det blir en stund til! ;D Jeg vet iallefall at det blir jævla bra! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2013 Og daaa begynte clutchen å slure ja.. :P originalclutch=dritt.. Så planen er da (siden jeg er blakk) å ta en av de v6 clutchene på 240mm jeg har liggende (den på omegan min nå er 215mm) for så å dreie ned ytterdiameteren ca. 15-20 mm. Det er iallefall plass til 10mm større lamell enn originalt. Siden V6 clutchen er 25mm større på ytterdim. så er gjerne innerdim. større også. Når jeg får større innerdim så tåler clutchen mye mere, men problemet er da at det ikke vil vare serlig lenge siden jeg dreier av en del på lamellen. Men den tid den sorg! Er gira på å prøve, ikke koster det meg noe heller :) Vil ta noen dager før jeg begynner :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Januar 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2013 Hellandussen! Har ikke vært innom her på noen dager, og jeg regna virkelig med at det var motorbytte, eller oppretting som var temaet her nå!! Faen jeg er nesten stolt av deg Turbomusa!! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg