Eilif_finsaas Skrevet Oktober 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Den der var jo bare helt praktfull Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Forferdelig praktfull! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Tidløst design? Du mener at den ser ut som om den like gjerne kunne ha vaert laget i dag? Praktfull? Du tenkte paa praktisk? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Ta en kødd da tater :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 du faar se etter enden i lyset av tunnellen... Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Jobber med det... Begynner å se "The End" iallefall Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Var det du som kommenterte at jeg skrev 'notting' feil i sin tid? Du burde se etter lyset i enden av tunnellen.... mye enklere :-) din tater! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Nå var jeg helt klar over hva jeg skrev nottttting, det var ikke du den gangen! ;p Men husker ikke om det var meg.. hmmmhh.. jeg så det iallefall! og flira! Denne tunnellen er evig lang, men jeg har en plan tatermann :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 men jeg har en plan tatermann :) Helmaks Egon! :thumbs: Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Helmaks Egon! :thumbs: 10-4 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Tipper det er rimelig moerkt inni den tunnellen din :-) Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Nottttttting is darker than my tønnellj! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Slapp av, det er du av oss to som har bolljemus! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Slapp av, det er du av oss to som har bolljemus! Men det er du som bruker bunaden :p Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Men det er du som bruker bunaden :p Heller det enn aa ha bolljemus, som fyrsten av den moerke tunnellen.. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg