16vturbo Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Original lamdaen kan også bli litt forvirret når den analyserer avgassen, dersom avgassen inneholder mye HC. Jeg vil tro at også en slik lamda du nevnte vil reagere likt.Har du mulighet så måler du avgassen og sjekker HC. På biler fra før 1/7-1991 skal den være max 300, og på nyere biler max 100. Har du 4-500 så skjønner du at det slippes ut litt for mye olje, men det behøver fortsatt ikke å komme i fra Turboen. Av den siste videoen din vil jeg si at det skyldes for mye bensin. Er jo bra å få for mye enn for lite. Men for mye er bortkastet. Det er de som mener at for mye bensin er positivt fordi at det kjøler... Bilen min har ikke lambda originalt. Bredbåndslambda måler man air to fuel ratio, og er veldig dyrt. Med hjelp av en sannen kan jeg justere meg til skikkelig, for da har jeg noe å gå etter. Nå justeres ting i blinde som du sikkert har skjønt, å da er mye bedre enn lite. De har noe greier på biltema som viser ''lean og rich'' som du kobler på den originale lambdaen. Men der er ikke så bra å gå etter. Så sparer heller pengene til en digital. Mye bensin er bortkastet ja.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Turbo er forresten artig... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Vaska Omegan i dag :) Skal gi den en solid runde med rubbing og polering en dag... en dag.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 gressenk er kult Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 den steiler så jæææævlig på asfalten! ser også bedre ut på marka :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Harru seenk?? Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Harru seenk?? Har vel heller vært frempå med vinkelsliper han regner jeg med! Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Har vel heller vært frempå med vinkelsliper han regner jeg med! Fremme ja, tok fjærbeina fra b'n :-) bake har jeg bmw coilovers. Får ta ett par runder til fremme. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Kapping... Får satse på at du ikke får såpass løft i frontn at fjæra hopper ut da :fatality: Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Jeg skal jo ha skikkelig da mannj! Å ha en A omega med original høyde er en skam.. Så da måtte det til med litt redneck :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Har holdt på i flere timer med rubbing, polish, lakkrens og woks.. Fått tatt panseret, skjerm og passasjerdøren. Kommer til å holde på leeenge føler jeg.. Her ser dere litt forskjell iallefall :-) Ferdig med ene siden! wohooooooo! Gidder ikke mere i dag :P Panseret er fortsatt litt lysere... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 fortsatt mye småriper som jeg ikke aner hvordan jeg skal få vekk :P Har dere trua på hvite felger? De må lakkes opp igjen. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Tenker du på lakkering av dem som sitter på? Du kan jo prøve. Blir det for ille så er det bare å finne arbeidslysta og pusse dem ned igjen ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Ja de som sitter på nå :-) kan aaalltids lakke opp igjen i originalfargen ja :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Ta rusta nå. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg