16vturbo Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Tøff potte ^^ Men er det sånn at omega B bremser og kalipere passer rett over på omega a?? eller har jeg sett helt feil? Passer som hånd i hanske, fot i sko, hue på haud, tesselur i ***** Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Endelig ferdig å sveise manifold! Neste gang blir det med rørbøyer og ikke kappe ett strakt rør i 100 foskjellige biter med masse vinkler så jeg får så mange skøyter.. Meen det får duge for denne gang! :) Ble noen usaklig stygge sveiser på collectoren og røra i midten for de ble en kombinasjon av MIG og TIG... Tok å sandblåste på utsiden og det jeg klarte på innsiden så evt. drit kom ut :) Så nå har jeg bare trykktesting og planfresing igjen! :) Men først av alt så må jeg få råd til deler så bilen bil eu-ok! :D Må ha ny brekkwire og diverse tenningsdeler. Først av alt så må jeg få råd til deler så bilen bil eu-ok! :D Må ha ny brekkwire og diverse tenningsdeler. Har også begynt å jobbe litt etter skoletid, og endelig en jobb der jeg gjør noe jeg liker! Jobber på ett sveiseverksted. Lager slike ting som dette: Som jeg sveiser sammen til dette: Ett par av mine sveiser: (vet ikke hva som skjedde med sveisene på manifolden egentlig..) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Hva er det der? Fuglehus? :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Motorfeste til ei laksevaksineringsmaskin! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Hva er det der?Fuglehus? :D Haha.. Var jo ikke langt unna heller.. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Hva er det der?Fuglehus? :D Kvirrevitt! :P Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Haha.. Var jo ikke langt unna heller.. Til månen og forbi liksom.. :z Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Faen, kjedelig at liker virker!! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Gira på likes, jenteklubben? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Den der var dårlig.. Det var fordi du skulle forstå den det da :P Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Det var fordi du skulle forstå den det da :P Sikkert ikke dumt :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Konge bil ja! Var slik jeg ble Opel mann! :D Den er full i rust å er ikke noe å satse på for å si det sånn :) Synd. De bilene kommer til aa bli meget ettertraktet om 10-15 aar. Maa vaere 16V 150hk.. Fant denne, saa fin ut: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=157080106〈=de&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.modelDescription=gsi&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&pageNumber=2 Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Synd er det... den der har samme motor som jeg har i omegan min, 8v 130hk. må nesten være 16v xe Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Var fint vær på sunnmøre for en gangs skyld i dag :) Syns seta i i omegaen er så kjedlige og vonde å sitte i, så da tok jeg å prøve monterte raua på ett omega B baksete - det passet perfekt! :D Sure, gamle og innrøkte seter.. I omega B var der en dempematte under baksetet som ikke var på A omegan, monterte selvfølgelig den også :) Flyttet over beltefestene også. De som stod i hang i en stiv vaier og ikke i reimer.. De jeg byttet til: De som stod der: Dere ser nå hvorfor belte festene ble flyttet over, slik at de kan ''legges'' i de utsparingene i setet. Begynte på framsetene: Stygge som fy Montert og koblet! :) Setevarme og el. justering opp å ned. Skal btw ut å montere det andre fremsetet nå, måtte bare ha noe middag :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Det ble tøft! :D Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg