the_end Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Ja har vurdert xenon i alle lysa mine men har lyst att alt på bilen skal være lovlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Er bare å skifte bare å skifte pære hvis de sier noe da :p Hehe :) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_end Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Joda er greit det. Kva feilkode blir det på eu-kontroll?? 1 eller 2?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Jeg fikk ikke noe kode på det når jeg viste opp min :-) Pære lyste i riktig retning, og det var nok for han som kontrollerte den :-) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_end Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Ok. Har hørt det er litt ulik praksis angåande ekstralys på verksteder. Eg fekk merknad på min bil p.g.a for mange lux i rally løktene. Eg har 37.5 ref på kvar løkt. Skulle hatt 17.5. Men samtidig blir andre biler med xenonlys godkjent. Xenonlys er som oftast 50 ref. pr løkt. Er det 4300 kelvin eller 6000 kelvin du bruka?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 6000k bruker jeg. Statensvegvesen godkjente en bil jeg hadde med 2 stk Bosch rallye 225 med 37.5 lux i hver.. Tilsammen med hovedlys, så blei det for mye lux.. Men vi har det samme problemet på bilene våre sa han. Kjører Vito'er og Sprintere med for mye lux pga ekstralysa.. (37.5) Så det gikk bra. Men de godtar ikke at du har fler enn 4 fjernlys tilsammen. altså de to orginale og to ekstralys. Men møter du på feil mann, så må du kanskje pelle av.. Sinnsykt spør du meg.. De har faktisk en chevrolet van med grønnesklit og 4 stk tusenmetere på biltilsynet i Drammen. urettferdig.. Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_end Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 Når bukken passer havresekken blir det sånn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_end Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 Sjekka med Toyota angåande TTE Chip til min hiace. Er eit nytt og eit gammelt delenr på den. Nytt delenr: PZ439-H0741-00 Gammelt delenr PZ439-H0740-00 Kan være greit å vite for dei som er på jakt etter orignal chip. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 Hva var prisen på denne nå? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_end Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 Rimelig drøy:) Ca 11 000. Men toyota kan ikkje skaffe desse lenger så må bli brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 TTE lager vel chipen enda tror jeg? Toyota Norge stopper nok med det pga at det går så lite av det .. Detta skal googles hvertfall :p Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_end Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Eg har googlet litt men ikkje funne noke enda. Gje beskjed vist du finne ut noke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Om du enda vurderer xenon så ta gjerne enn titt på vår nettside :) http://www.geimport.com/category.php?id_category=19 Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_end Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Har endelig fått begynnt på dørtrekka og stereoanlegget i bilen. Har aldri støpt med glassfiber før men til å være første gang er eg ganske fornøgd. Er mykje pussing att før det blir perfekt. Må nok legge nokre lag med glassfiber på baksida av dørtrekket for å stive det opp litt. Er planen å trekke det med eit eller anna stoff eller skinn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 oii! :D har alltid lurt på åssen en gjør det der :P åssen går du fram? Selve støpinga liksom? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg