sub6291 Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 (endret) Hei folkens, bilen til fruen har begynt å miste kjøleveske. Det er en 1,8 bensin. Det ser ut som det er fremme på motoren det skjer. Snakke med en kar som sa at dette er et kjent problem med disse motorene, men fikk ikke noe svar på hva problemet er. Jeg er jo klar over at en lekkasje kan ha mange årsaker, men hvis det er et kjent problem regner jeg med at Audifolket her inne vet hva det er. På forhånd takk. Trond. Endret Februar 2, 2012 av sub6291 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Ikke så kjent at jeg kan svare på hva som er årsaken. Han som sa det var et kjent problem visste heller ikke altså ;) Har du bilder av der det lekker? Ved vannpumpa? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sub6291 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Nei, har ikke noe bilde. Jeg har ikke sett på saken ennå. Tenkte jeg skulle høre med dere først i tilfelle det er en vanlig feil. Ingen ulyd fra vannpumpa, men den kan vel lekke likevel.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Jeg har ikke noe fasitsvar til deg. Sjekk nærmere hvor det lekker, gjerne med bilder, så finner vi nok ut av dette :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Ta av øvre deksel over registerreima også for å sjekke om det er vannpumpa som lekker. Ja, kan lekke uten å lage ulyd. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sub6291 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Ok, takk for svar så langt. Skal prøve å få sett på det med det første. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sub6291 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Hei folkens, har ikke hatt tid til å se på dette mer enn overfladisk, men jeg fant denne tråden på et annet forum. I og med at det lekker fremme på motoren er det vel sannsynlig at det kan være dette som er problemet. Bilen i tråden er en 2002 mod., ser det maken ut på en 2003 mod? Ser ut som dette er et kjent problem, ihvertfall "over there"... http://www.audizine.com/forum/showthread.php/189157-DIY-B6-A4-1-8T-Thermostat-Replacement Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg