selen Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 heisann.. jeg lurte på om noen her har noen tips til Billig styling tips til min volvo 245 stasjonsvogn :) ? og vet noen om 2,3 forgasser motorene til volvo går noe godt? :) tips til mer billig ytelse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 nye felger, vekk med bøylene på taket, soting av ruter, senk osv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 Nei, ingen av(de vanlige) sugemotorene i 240 går godt, dog synes jeg A(forgasser) virker litt mere villig enn F(LH-jetronic). Det finnes noen motorer som har 130-140 hk som skal gå en del bedre(B230E?) enn de andre som har 112-116 hk, er det K-motor(Solex stående forgasser) så går de visst en del billigere når de er ok, men forgasseren er kranglete og de er ofte ikke friske. Utseende. Vekk med plastikken nederst på dørene, skistativet, senk bilen, 17" velvalgte felger så er nok mye gjort, og mere kan gjøres. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten-volvo-240 Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 bross styling, 17'' eiker eller 100+ felger, senk, soting, som einar sa forgasser motorer kan være kranglete, men e motorene er ikke så vert de heller, har kjørt med e motor bilcross sesongen 2011, denn går jævlig godt har 136 hester og er enkle å skru på, min drakk no jævlig med bensin i starten, måtte fylle mellom heatene, men når jeg satte i nye plugger ble det mye bedrekjørte jeg med en tank på 5 heat (20 liters tank). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet August 19, 2012 Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 hvor får man tak i bross stylinga? kjøpe å fixe soting sjølv? hvor skaffer man isåfall film, eller gå til proffverksted? :) tips til effektanlegg? (litt grommere lyd) får man effekt?? tips til fint senkesett til god pris? hvor kjøper man eiker felger? og hvite blinkers?? :D anlegg?? tips :D Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvotobbi Skrevet August 20, 2012 Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 en 240 skal ikke stayles den skal bare friskes opp litt ;) soda vindu senk felga grøftelys 1000m om du liker det ta bort en del av kromen hvite blink sote bak lykter :volvopower: Siter volvo 240 1989! ke sko d ellers vera ? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokeking Skrevet August 21, 2012 Rapporter Share Skrevet August 21, 2012 Syns nå takvinge med bremselys rigger jeg:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordhaug Skrevet Desember 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2012 Jeg ville ikke satt på noe plast styling, fjernet plasten nede på dørene og bak bakhjula, sparklet hullene igjen og lakkert. Den orginale frontspoileren ville jeg lakkert i bilens farge, det samme gjelder speilene. Sotet ruter, kanskje lakkert all krom i mattsvart? Lyktehusene til parklys og hovedlysene hadde blitt pent om du lakkerte i en mellommørk gråfarge. Hvitblink har blitt litt vel mye brukt på billigskrot til et par tusen kroner, blir litt "biltema look" etter min mening. behold orginale blinlys framme, men sot lyktehuset :) Baklysene burde få hvitblink! Så hadde det passet med litt senk, for mye blir vel bare en plage, syntes ikke det er pent heller. Og så til slutt brede felger med kant :) [ATTACH]35542[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg