Gå til innhold

Nissan 200SX som førstebil?


Mads Siljehaug

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Lillehammer gitt!

 

Både ja og nei igrunn, her i byen tror jeg ikke du burde ha S13 uten sperre som første bil om du ikke er vant med rwd og turbo, ikke den letteste modellen å ta seg frem med her merka jeg med min tidligere.

Men, skal du ha deg slik bil så er det ikke dumt å starte med S13, billige, spreke og artige biler.

 

Hadde en med Stage 2 oppsett og ca 280ish hester, artig bil!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulåter, rust og generell standard på bilen.

 

S13 er veldig god kompis med Rådebank om bilen er dårlig vedlikeholdt og rævkjørt (som de fleste er )

 

Jeg hadde ikke så altformye problemer med min, litt rust bare. Den var aldri hardkjørt og jeg var bare på bane 2 ganger med den på 3 år.

 

Eneste ordentlige problemene jeg hadde var ved trim, men du burde sjekke ut 200sx klubben sitt forum, der er det folk som har god peiling :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri kjøpt en 200SX som førstebil. Så og si ALLE er rævkjørte og du vet aldri hva slags problemer som vil oppstå da. Dessuten; med en gang forsikringsselskapene ser "200SX" og "turbo" går prisene i skyene når du er ung..

 

For all del, det er solide biler, men ingenting varer evig! Ville heller kjøpt noe annet som førstebil, så kan 200SX være en drøm! :)

"Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected."

Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Trenger jo selvsagt IKKE å være en rævkjørt en som du må skru på all evighet, den s13 jeg hadde var ikke rævkjørt og aldri problemer med omtrent heller. Er bare å være litt nøye på hva man kjøper, men det er selvsagt vanskelig å finne en slik i norge..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

hei, har sett endel på forskjellige s13, og har funnet en jeg liker veldig godt, til en ikke så alt for dyr penge. lurer på om denne er bra, siden jeg ikke har alt for mye erfaring med slikt. Nissan 200 SX s13 1990, 180 000 km, kr 51 530,- -

er snart 18, og bilen jeg kjøper er førstebilen, så er s13 en god førstebil, og er den brukbar på vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår