Gå til innhold

djpathzoo; VW Golf mk3 Joker 1.6 5D

Ranger emnet


djpathzoo

Anbefalte innlegg

Hei jeg ligger naa ut min forste projekt traad

har hadt ca 15 stk 2er golfer tidligere alt fe 16 gtd - 1.8 G60 ralley og 1 Golf mk1 1.6 Cl Diesel

 

men denne traaden handler om mit nyeste innkjop . vil ligge ut bilder underveis av ka eg gjor med bilen og mine planer.....:D

 

planen er aa bygge opp golfen med coilovers og vento front og om lakking halv clean bakluke soting . nye baklykter eksos . litt trimming av motor er gjort er org 101hk 1.6 joker gt... er en wolfsburg edition fikk eg vite an volkswagen. :D bytte av interior og bygge stereo clean front og bak paa den. nye kanaler aa skjermer forran og bak :D mansse deler er kjïopt svart tak . dette blir ikke jalla jobb dette blir gjort etter punkt og prikke..... er veldig pirkete.... sïaa sier bare at alle svar og tips motaes med stor takk kom med forslag og dine ideer for hva som kan bli kult ... bilens farge er fast bestemt .. piano blank svart blir det ... blir masse snadder med denne haaper dokker liker mine planer og traaden . ver obs . sliter med rett skriving og punktum.

post-54928-13804853766941_thumb.jpg

post-54928-13804853767013_thumb.jpg

post-54928-13804853767157_thumb.jpg

post-54928-13804853767209_thumb.jpg

post-54928-13804853767265_thumb.jpg

Best regards . S.heggernes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser du sliter litt med rettskrivning og punktum ja:) gjorde det ikke så veldig mye bedre at du bruker aa istedenfor å, men men! det er ikke det som teller! kult prosjekt med "skjelden" bil, detta blir nok bra! :D gleder meg til og se neste update!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja no kommer jo det en glad melding... kommer masse bilder i kveld av ka som er gjort med bilen :).......

skal kjøpe nokke nytt til golfen .

 

komplett GTI stolsett 500,-

nye baklykter 100,-

coilovers 600,-

nye framskjermer 200,-

bakre del av gulvteppe 100,-

nytt askebegerforran ( ikkerøyk i bilen ) pga den gamle er gåen 0,-

 

alt dette for 1500,- ikke gale

 

så Gla ja .. kommer forhåpentligvis til helgen

 

iphonen gikk til H...... så blir litt dårlig med bilder .. inntil eg får ny men bilder av jobben skal det bli ,... :D

 

Er det nokke folk lurer på så er det bare å spørre

Best regards . S.heggernes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da bra ut disse planene her :)

 

Delene du skal kjøpe, de var da veldig rimelige. De er vel brukt da går jeg ut ifra? :)

 

Tenker på stolsett, baklykter og coilovers :)

 

 

 

 

Hehe ja baklyktene er nokken mnd gammel og stolsette er brukt det og men det er ikke slitt kun der som standar plassen er på setene....

coiloversene trenger nye fjøre bak. men det fikses nye billig..

Best regards . S.heggernes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår