Sorvik94 Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Noen som ser ut som BBS LM! ;) Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarekolstad Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Jeg har også a4 b5, men den er sedan, og jeg tenker mer på rs4-2 felger :) de blir råe når de kommer på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarekolstad Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Audi A4 B5 er en av få biler som blir jævlig tøffe med øyelokk. Kjør på, har det jeg og. Kan legge ved et bilde så du ser. :) [ATTACH]29612[/ATTACH] Pen bil du har, btw. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_3 Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 pen bil ja! veldig lik min egen.... ser du har har fått på senk, det har jeg ikke fått montert enda. har noen planer selv men ikke kommet igang enda. stå på, vil se flere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_3 Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 vil gjerne ha tips av folk for felger, ser etter noe likt som BBS LM felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 Må bare spørre, hva gjør du for å legge til bilde uten at det blir link slik som hos meg? Noen koder du skriver inn? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_3 Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 vet ikke om det er meg du mener men.. bare trykka på det symbolet, så velger man FROM COMPUTER istede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg