olegut92 Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Hei, min girkasse til min golf 1,6 SR 1998 modell er defekt, så jeg lurer på om girkassen til golf 1,6 16v 2000 mod passer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Visst du vet at motorkoden er den samme så skal de kunne gå rett over.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olegut92 Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 (endret) Hvor finner du motor koden da :)? Endret Januar 25, 2012 av Quattro73 Rettet skriveleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Mengder av girkasser går om hverandre, bare med ulik utveksling. Men som nevnt, er motorkoden og bilen den samme så er girkassen lik. Motorkoden står rett under termostathuset og girkassekoden på girkassen, se bilder. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg