JanToreH Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Kjøpt Hiace 1 jan. og skal fikse den opp litt snart:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanToreH Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 bilder nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Ser fin ut den :-) Hvilke planer har du for den? :-) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanToreH Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 vinge på taket bak+ noen fete 1000m går nok for hella. får se også hadde det vert. Moro med en ku fanger:-) noe led i grill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Høres bra ut :-) Gå for Bosch. Billigere, og like bra :-) Hvis ikke bedre ;-) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanToreH Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 I dag fikk jeg ikke startet:-( det var -28. så da ble det en tur til torshovbil og kjøpe 2 nye bateri.. ble varta 70 a med 630 strat ap tror det satt org bat i bilen i såfall er 9 år gammle. med 2 nye bateri så staret den ikke med en gang .trenger 4 nye gløde plugger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Februar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Kjedelig da.. Har du prøvd å gløde flere ganger før du prøver å starte? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanToreH Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 jepp..:-( lurer litt åssen jeg skal få de ut? trangt vet.men det bilr ikke noe får temp går opp ltt.noen triks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Februar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Bare å begynne å demontere deler, ved innsug til du kommer til.. Drittjobb i kulda tror jeg.. skal være gjort på 1 1/2 time :-) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanToreH Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 den starten nå.så jeg venter nok til det bilr rund 8 minus .:-) noen som vet hvor de biligste selges? og de skAL vere bra:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Februar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Toyota er nok best :-) Meca tar 313,- pr stk. Og Mekonomen tar 350,- Så hør med Toyota hva de koster der. Koster nok litt mer, men er verdt det. Toyota kvalitet veitu :-) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanToreH Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Takk:-) tilf på mandag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanToreH Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 noen som har mont slange varmer på bilen sin? tenker det er lettere å komme til? tenkte også slenge inn en kupe varmer også! savner varm bil på morgen kvisten:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_end Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Eg sjekka litt angåande slange varmer til min hiace. I følge mekanikaren eg snakka med er det bedre effekt ved å montere i blokka på motoren. Eg fekk toyota til å montere element i blokka når den var på service. Siden kjølevatn må tappes av tok det 1.5 time. Trur ledning til elementet skal være enkelt å få kopla til fra undersida. Kan legge ut eit bilde av det i tråden min til helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanToreH Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 noen som vet om noen bra setetrekk? har noen mindre bra "skinn trekk" nå men de er lang i fra bra. trenger komp sett. 5 setter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg