Volvo_V50 Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Hei! Jeg kjøpte meg Volvo V50 for noen måneder siden og det er noe jeg overhodet ikke klarer å finne ut av eller bli enig med meg selv om, og håper noen av dere der ute kanskje kan hjelpe meg. Jeg kjøpte meg 2.0l Diesel, Summum. Litt ekstrafunksjonalitet som ryggesensor, regnsensor og navigasjon var med. Bilen har 136 HK og en nm på 320 (hvis jeg husker korrekt). Er det noen som vet om denne modellen har turbo? Siden alt er beskyttet av et plastdeksel, så er det ikke bare å poppe panseret og se etter. Har prøvd å se i vognkortet, men ingenting der. På forsikringspapirene står det: Turbo: Ja, mens alle mine "nærmeste" mener at bilen ikke har turbo. Hjeeeeelp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Bilen har turbo. Alle moderne dieselbiler har turbo. Ellers hadde dei nok vært daue!! Ca under 1500rpm merker du at bilen er lat. Når du passerer ca 1500rpm so får du trøkket ifra turboen. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_V50 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Tusen takk for svar! Dette har plaget meg leeeeenge. Jeg burde vel kanskje tenkt lengre en nasen peker og kommet frem til det logiske svaret! Men det er jo bare en ekstra ting på bilen som kan gå galt og koste dyrt :) Hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg