Magnar Auestad Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Dette er min første post i dette forumet. tenkte jeg skulle legge ut noe av det jeg har holdt på med. Hva syns dere om den? evt. hva kunne blitt gjort bedre... :cool: Siter Quattro Forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Dusy- Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 fin ass...den var clean..:) Siter Just have fun with your licens, remember: DO NOT FUCK WITH IT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 var pen den, men det var noe muffens med lakken på den.. og en liten ting til, alle audi S har sølvspeil:cool: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Ville hatt nye felger, sideskjørt og front leppe.. den var bitte-litt for høy etter min mening.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnar Auestad Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Sånn da har jeg fått til chrom speil, fikk ikke til å endre på fargen, men fikk opp kontrasten på bakgrunnsbildet litt.. syns det ble bedre.... Siter Quattro Forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Har bare en ting å si: Det er merkelig at Audi ikke har tenkt denne tanken for lenge siden :D Den var skikkelig fin da. Hvis de har tenkt tanken er det jaggu rart de ikke har satt den ut i live. A3 cab ville jo sikkert vært den typiske jentedrømmen og A3 i seg selv er jo en digg bil da :) Stå på, fin denne. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg