TeddyB00y Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Trenger svar på noen spørsmål av noen som har god peiling :-D Det jeg da lurer på: - Jeg har for øyeblikket 2 JBL P1222 subber i min bil, jeg har da plan om å byggeom å bruke 4 slike subber. Fungerer det bra om jeg kapper ut hele hatthylla mi, og bruker 4 stk 4" bassporter i en kasse på 200l og plasserer disse rørene på toppen av kassen? Hvordan blir forskjellen på 2 og 4 subber? Siter ¤Don't Care, Go Fast And Stay Tuned¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Hvis en slik sub skal ha 50 liter og portene er riktige til elementene, så funker det helt fint, men du bude uansett dele av kassa innvendig, slik at du får fire separate kammèr.... Det viktiskte her er at kassen blir riktig i forhold til elementenes T/S parametre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg