kimoajajaj Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 For en stund siden drev vi alle å klipte å limte på våre mini me papir golfer, finner ikke den tråden lenger så tenkte det var på tide med en ny slik at alle nye G2 eiere her inne kan få "leke" seg med dette. Jeg har bildet som trengs for å lage den, men jeg har ikke serverplass til å legge det ut, så om noen kunne tenke seg å legge dem ut, send meg en PM med mail evt. send mail til jo-arp&online.no så sender jeg over minime bildet & noen bilder av min som du kan slenge ut bare for å få startet tråden. :) Ja, jeg har SÅ lite serverplass igjen, uaktuelt å slette ! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 hva er dette for noe? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by kimoajajaj For en stund siden drev vi alle å klipte å limte på våre mini me papir golfer, finner ikke den tråden lenger så tenkte det var på tide med en ny slik at alle nye G2 eiere her inne kan få "leke" seg med dette. Jeg har bildet som trengs for å lage den, men jeg har ikke serverplass til å legge det ut, så om noen kunne tenke seg å legge dem ut, send meg en PM med mail evt. send mail til jo-arp&online.no så sender jeg over minime bildet & noen bilder av min som du kan slenge ut bare for å få startet tråden. :) Ja, jeg har SÅ lite serverplass igjen, uaktuelt å slette ! Jeg lagde den forrige bilen, men kastet :( den for et par mnd. siden under et ryddesjau på kontoret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Hva er detta forno ?!?! Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Jeb Hva er detta forno ?!?! En origami-golf, husker dere ikke de klipp-ut og brett-og-lim figurene i Donald? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Stili :P Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Jeg vil og ha :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 hvor stor serverplass tar det ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Jeb Jeg vil og ha :) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 flott ! :) Vi kan jo konkurrere om hvem som lager fetest, her kan man jo photoshoppe å lage virkelighet av det ;) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Ooh, jeg som lagde den, gamle golfen sin det :p Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Samme bildet som du har ell Kimoajajaj? er hos ThaBoZZ nå .. Gleder meg til og komme hjem og modde ;P (Har fri fra skolen i morra ;) ) :D:D:D Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Ja det er samme! Sendte noen bilder av min (sammensatt altså) til Mk2-16V så kanskje han gidder å legge dem ut.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Hehe, skal mekke ett par råe ass ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Her er papir golf'n til Kimoajajaj: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg