MrAmarok Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Finnes det led-lærer som kan brukes i Amarok, der det er bare plug-and-play, uten å måtte lodde på motstander og dill? Bremselys, kjørelys bak, blink osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Amarok har ikke can-bus på pærer, så bare å sette på kjøpte skiltlamper bak selv og satte 35w xenon i tåkelys, gikk fint Men det som er er litt idiotisk, er at på tilhengerkontakten er det can bus så på hengeren min, som er 100 % LED, setter den ikke på lyset og lyser for pærevarsling :nono: Så jeg må faktisk sette på gamle lykter på hengeren min. men på bilen er det ikke noe prob :omfg Men dette er ikke det eneste som ikke henger på greip på denne bilen. les tråden min om lasteplanlys (Lasteplanlys og strømuttak i plan kan ikke brukes samtidig) :nono: Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAmarok Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Prøver å lete litt, men leter sikkert for dårlig. Hva slags pærer..eller hva slags benevnelse har pærene rundtom på bilen? Kunne tenkt meg å ha led i alle blinklys og i kjørelys bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 dybviktrading.no Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 (endret) Det eneste som er litt spesielt er dagskjørelys/fulltlys som er kombinert i en h15 pære ellers er H7 i nærlys og "5W uten sokkel" i parklys "kort banan" i skiltlys. blinklys og baklys har jeg ikke sjekket Endret Mars 12, 2012 av ePOX Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAmarok Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 Ser Biltema selger en del led-pærer. Men jeg finner ingen oversikt over hva Amarok sine lyspærer heter..eller hva sokkelen heter, så jeg får sammelignet pærene. Noen som vet hva slags navn de forskjellige pærene har? Eller om biltema sine i det hele tatt funker i sokkelen i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snapshine Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Aner ikke, men det er bare å laste ned osram sin app på telefonen, finne frem amaroken og der står vel alle pæretypene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMAROK DANIEL Skrevet April 23, 2016 Rapporter Share Skrevet April 23, 2016 Amarok har ikke can-bus på pærer, så bare å sette på kjøpte skiltlamper bak selv og satte 35w xenon i tåkelys, gikk fint Men det som er er litt idiotisk, er at på tilhengerkontakten er det can bus så på hengeren min, som er 100 % LED, setter den ikke på lyset og lyser for pærevarsling Så jeg må faktisk sette på gamle lykter på hengeren min. men på bilen er det ikke noe prob Men dette er ikke det eneste som ikke henger på greip på denne bilen. les tråden min om lasteplanlys (Lasteplanlys og strømuttak i plan kan ikke brukes samtidig) Hei jeg fant en modul på Ebaye som gjør att du kan få bilen til og støtte led i tilhenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg