lilletommi Skrevet Januar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 Hallo. tenkte jeg skulle legge ut mitt prosjekt! Er en BMW e36. 318tds. men m3 styling 18tom felg og senk! Men lurer litt på om hva jeg kunne ha gjort mere. kom med forslag! Skal sette på sotning helt forran, og topp stripe. sette på noe fetere fanger bak og ordentlig diesel potte! vurderer ddtutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilletommi Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Nå har jo noen deler fra motoren røket og vurderer og sette oppi en 2,5 litr. men hva må til for og kunne gjøre det og godkjenne det? kan noen av derer dette folkens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnySS Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Du må klare holde samme vekta på disse bilene for å få det godkjent og det kan være veldig vanskelig ettersom 2.5 literen er sekser og veier mer. Da ville jeg heller satt i en 318 is motor eller ikke brydd meg om godkjenning og satt i en 2.5 eller 2.8 motor:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnySS Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Har foresten gule tåkelys til deg om du er interressert da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilletommi Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 hva skal du ha for dem gule lysa? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilletommi Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 hvis noen er int så er det bare og komme med bud på bilen au:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnySS Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 La oss si 500 pluss frakt så er de dine:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnySS Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Hvis du ønsker dem kan du jo sende meg en melding på: 98208512. De er foresten helt nye og ligger i original eske:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilfj Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 Fet bil, det skal du ha! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilletommi Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 takker :) men trur den muligens blir solgt nå snart har ett bud på 43 tusen kr. men er det verdt det folkens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg