dmb911 Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 (endret) Hei Noen som vet om hvordan jeg demonterer rattet på en ford galaxy? Takker Endret Januar 14, 2012 av Quattro73 Flyttet fra VW Touran til Ford. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Litt usikker, men først tar du av batteripolen. Så mener jeg at det er små hull bak på rattet med to torx skruer som holder airbagen. Når du får av den ser du resten Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo V6 Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Hei, er ikke torx. Men vist du vrir på rattet så kjenner du et lite hull bak. Bruk et flatt skruvjern og løsne fjæra snu rattet rundt og gjør det samme der. Men viktig å ta av - polen først. Hvilken årsmodell har du? Sjekk sharan forumt så ser du hvordan det ble på min bil (samme på Galaxy og Sharan) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg