Peltz Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Er det noen her på formumet, som sitter på bilder av exclusive serien til standox?? Tanker da på lakkene Liquid Silver, Imola Ice, Silverstone blue, osv, osv.. Ønsker kun bilder av Standox sine farver. Takker!:usa: Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Standox Silverline: Silverstone blue: Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Jobber med standox selv, men det er jo bare å slædde innom en butikk er de selge ,så har jo de farge prøver! Lykke til........... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Bead-lock Jobber med standox selv, men det er jo bare å slædde innom en butikk er de selge ,så har jo de farge prøver! Lykke til........... De har ikke fargeprøver på lakken jeg vil ha...men det sendte Standox folka hjem til meg i helga..så saken er biff! Takker for hjelpa folkens!!:D Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg