Krist90 Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Hvordan fikse bensin måler ? Hei Bensin måleren min virker ikke. Den står bare på "Full" hele tiden. Den begynte å virke kanskje 10 sekunder for en liten stund tilbake. Men så gikk den tilbake til "full". Noen som har noen ideer? Bensin lampen begynner også å lyse av og til. Bil: Subaru Legacy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Kan være flere ting. Dårlig kontakt i armaturen pga mye dritt rundt bensintanken. Brudd i kretsen på målearmen eller at armen sitter fast siden den står på fullt hele tiden. En mulighet til er også defekt måler på speedometeret. Det skal stå 5 volt inn på armaturen til bensinmålern. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 (endret) Eller at ledning til måleren ligger til gods en plass Forøvrig så viste reglene når du registerte deg på forumet at to like tråder ikke er lov. Nå har du fått svar her, så jeg lar denne stå. Kanskje du sletter den i Legacy-forumet selv? :) Endret Januar 10, 2012 av Mondeo Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 takk for tips. Den andre tråden slettet jeg idet jeg la ut denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg