Mystixx Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Hei! I går fikk jeg bytta termostat på min Audi A4 1.6 96 mod og gleda meg enormt til og kjøre igjen. Så ble motoren min like varm igjen og lampa begynte og blinke. Noen som vet hva det er? Mvh Trist Mystixx.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Kan det være vannpumpa som er defekt? Om den ikke virker, så blir det dårlig sirkulasjon og motoren går varm, men det blir ikke skikkelig varmt i varmeapparatet. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mystixx Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Da blir det og bytte vannpumpe og muligens topppakkning i helgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Om vannpumpa drives av regreima så bytter du vel den også med det samme, om den ikke er relativt ny. Om toppakningen er røket så får du ofte vann i olja, og majonesfarget olje og/eller forbruk av kjølevekse. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mystixx Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Byttet vannpumpa og nå er alt fint igjen :) Takk skal dere ha! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg