Slippern Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Monterte noen Depo lykter på B5'en min som er en pre-facelift for 2år siden. Tenkte jeg skulle montere disse... Her er lyktene: http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/frontlykter/chrome-hovedlamper så tok en titt på mekanikken idag, og ting stemmer ikke helt her!. Det er litt lengdeforskjell, som gjør at motoren ikke passer på lykten.. prøvde alle mulige måter.. og pinnen var helt ute.. Er det noen forskjell på motoren fra pre-facelift kontra facelift? Var og grevde i ETKA og fant disse delenr: 1998-1999 (prefacelift) (>> 8D-X-199-999) <> 4D0 941 295 1999 (facelift) (8D-X-200-001 >>) <> 1J0 941 295 B Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 (endret) Monterte akuratt samme lamper på bilen til faren min. Og om du sjekker oppi den pakka til lampene så følger det med avstandsstykker som du først skrur på el motoren til høyde justeringa, så er det bare å skru alt på lampa. Da får du riktig avstand Og ja, det er forskjell på el motoren på pre facelift og facelift lykta. Men du har kjøpt pre facelift lykter med facelift utsende. Så el motoren skal passe om du har pre facelift originalt. Endret Januar 7, 2012 av Thoka85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg