Fordchrister Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 (endret) Hei!! Er en gutt på 17 år skal ta lappen i mai og vil gjøre bilen min feeeet :) Bilen er en Ford focus 00 mod 1,4 som er byttet eksos og filter på har ikke peiling på hva slags eksos som er byttet, men den bråker. har egentlig lurt på og de bare har fjernet lyddemperen på eksosen. Har bra anlegg i bilen så det skal ikke gjøres noe med. Har også senket bilen og har byttet bakfangeren med en litt tøffere styling fanger. Noen tips til hva jeg kan gjøre? sier ikke nei takk til bilder og videoer . Liker styling og utsende :) Håper å få svar :) Endret Januar 3, 2012 av Fordchrister Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 har gjort mykje sjøl me bilen min som eks: lakkere ramma rundt cdspeler/ varme aperatet og dem dekasela som er heilt framme på dørene:9 mykje man kan gjere men alt er etter lommeboka... har hat mange tima me bilen min og gjort mye også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg